beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 5 december 2014

DON'T FEAR!

Av Becca - 5 december 2014 00:02

No need to cry my beautiful babies, your Queen is BACK!!
Tio gånger tröttare, ledsnare och jääävligt less.
Två veckor kvar... *skrattar hysteriskt*

Hur har veckan varit? Den värsta på länge faktiskt....
Har verkligen försökt lägga mig i tid, skött läxorna och ätit ordentligt.
Men har blivit OTROLIGT hungrig och törstig de senaste två veckorna.
Är alltid SJUUUKT trött... så här trött har jag aldrig varit på lektionerna.
Har alltid piggnat till och så men nu har jag varit heeelt klubbad.
Vet faktiskt inte vad som har hänt...
Som ett sjujävla bakslag. Ännu mer uppgivna tårar...
90% av tiden stirrar jag bara ut genom fönstret och önskar att jag var någon annan stans...
Två år kvar... *hysteriskt skratt*

Just nu känns allt bara; NEJ!
Vill jag verkligen det här?!
Och när tanken på att jag faktiskt inte alls vill bli proffsryttare väller en FRUKTANSVÄRD panik över mig.
Men, om jag inte blir det... vad i helvete blir jag då?!

Kurser jag vill ta / saker jag vill lära mig: Ta en kurs i svetsning, en i hovslagning, en i hur man lackerar, egenföretagare & socionom...
Jag tror att det blir socionom och egenföretagare OVANPÅ ridningen.
Vill hemskt gärna jobba med ungdomar...
UGH!

Jag har en lärare som alltid brukar säga att jag är grym på sånt som jag vill vara awesome på.
Vilket är sant... vi kan ta tv-spel som exempel.
Ibland lessnar jag på att Elias kan sladda bättre än jag... vad gör jag? Tränar sladdar tills jag bränner förbi Elias som en smidig orm (idk!)
Jag önskar mig en gitarr i julklapp.
Alla ni som sett mig spela instrument vet ju hur det ser ut.
Till alla er andra; Jag är häpnadsväckande DÅLIG på att spela ALLA instrument.
Och liks förbannat har jag gett mig f*n på att kunna spela gitarr lika väl som jag kan min bakficka.

Nää fan, nu snöar jag ju in på sånt som ingen bryr sig om...
Kram på Er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards